تضمین بهترین قیمت

 

تضمین بهترین قیمت چیست؟

دیباشاپ با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود پایین ترین قیمت ممکن را برای کالاها تعیین کرده است. از این رو شما مشتری گرامی، می توانید با خیالی آسوده از دیباشاپ خرید نمایید. در صورتی که کالای خریداری شده شما با قیمتی پایین تر از دیباشاپ در فروشگاه های اینترنتی یا فیزیکی عرضه شود، دیباشاپ اختلاف قیمت را با کمال میل به شما پرداخت خواهد نمود.

کالاهایی که شامل شرایط تضمین بهترین قیمت می شوند:

  • کالاهای یکسان: کالاها باید از نظر رنگ، مدل، تاریخ مصرف (درصورت وجود)، محتویات بسته بندی کاملا یکسان باشند
  • اصل بودن کالاها: تمامی کالاهای دیباشاپ اصل بوده و از تامین کنندگان معتبر تهیه می‌شوند. تنها کالاهایی شامل تضمین بهترین قیمت می‌شوند که از اصالت آن‌ها اطمینان حاصل شود.
  • گارانتی و ضمانت: گارانتی محصولات و ضمانت آن‌ها باید کاملا یکسان باشند.
  • فروشگاه های مجاز: تنها فروشگاه‌هایی برای مقایسه مجاز هستند که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند.
  • موجود بودن کالا در فروشگاه: تنها کالاهایی شامل تضمین قیمت می‌شوند که در زمان ارائه درخواست به دیبا شاپ در فروشگاه موجود بوده و قابل فروش باشند.
  • دیباشاپ 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را در قیمت های خود در نظر گرفته است؛ از این رو قیمت مورد مقایسه باید با در نظر گرفتن مالیات باشد.
  • ملاک مقایسه هزینه نهایی پرداخت شده از سوی مشتری است.
  • کالاهای دست دوم و یا دارای ایراد شامل این طرح نمی‌شوند.
  • قیمت‌های اعلام شده در حراج و مزایدات شامل این طرح نمی‌شوند.
  • کالاهایی که به صورت Market Place در فروشگاه های مورد مقایسه ارائه می‌شوند(یعنی فروشنده موجودی آن کالا را در انبار خود ندارد و کالا را همان زمان از تامین‌کننده خریداری می‌کند) شامل این طرح نمی‌شوند.
  • کالاهایی شامل این طرح می‌شوند که در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به فروش برسند.
  • قیمت مورد پذیرش برای مقایسه، قیمت یک کالا برای یک بار خرید است.
  • قیمت های ارائه شده در سایت های مقایسه قیمت، مورد پذیرش نمی باشد.

چگونه درخواست بفرستید؟

عکس یا اسکن پیش فاکتور فروشگاه شامل:

– نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور (تا 24 ساعت پس از اعلام درخواست مشتری)، اطلاعات محصول و نام گارانتی (درصورت وجود)

– پیش فاکتور باید برای همان محصول باشد

لینک صفحه کالای مورد نظر (در مورد فروشگاه های اینترنتی)

 

چه زمانی درخواست بفرستید؟

  • درخواست مشتری باید حداکثر تا 48 ساعت بعد از فاکتور شدن سفارش، ارسال شود.
  • بررسی ثبت درخواست تا حداکثر 3 روز کاری انجام می‌شود.
  • پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده  به حساب شخص واریز خواهد شد.

 

قوانین

درصورتی که مشخص شود فردی قصد تخلف یا سو استفاده از این طرح را دارد، دیباشاپ می تواند درخواست را مورد پذیرش قرار ندهد.

تضمین بهترین قیمت به عنوان یک طرح دایمی نبوده و دیباشاپ می‌تواند در هر زمانی اجرا‌ی آن را متوقف نماید.