شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات دیبا شاپ

درصورت استفاده از خدمات وبسایت مرکز خرید دیبا، مشتری ملزم به قبول شرایط ذیل است:


رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دیبا شاپ بوده است و دیبا شاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. به همین منظور تمام کالاهای ارائه شده در وبسایت دیبا شاپ مشمول 24 ساعت مهلت تست وبازگشت کالا می باشد.

استفاده از 24 ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیباشاپ از طریق تلفن، تلگرام یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیبا شاپ از طریق تلفن، تلگرام یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش

– به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست 24 ساعت می باشند. بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت  و حداکثر تا 12ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش دیبا شاپ اطلاع دهد.

–  درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش  یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده  مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.


قوانین تحویل

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند تعطیلات رسمی یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است..

دیبا شاپ با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.

سفارش‌ها از طریق پست پیشتاز تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته (به جز روز های تعطیل ) وجود دارد. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا 4 روز کاری است.

نکات:

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه ، کافی نت، رستوران،هتل و مانند آن امکان پذیرنیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://newtracking.post.ir/


قوانین پرداخت

کاربران دیبا شاپ می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می شود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر همراه داشته باشد.

– چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم سایت دیبا شاپ می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

1- شماره 16 رقمی کارت

این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.

برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

3- کد CVV2

CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.

4- تاریخ انقضا

تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.

اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید

2- پرداخت در محل تحویل

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، دیبا شاپ این امکان را فراهم آورده است که در صورتی که هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش پرداخت کنند.

– پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل

از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش دیبا شاپ دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.


تضمین اصالت کالا

دیباشاپ تنها با شرکت‌های تامین‌کننده معتبر همکاری می‌کند و مشتریان می‌توانند مطمئن باشند اصالت کالاهایی که در وب‌سایت دیباشاپ می‌بینند از پیش با دقت بررسی شده و قرار گرفتن آنها در وب‌سایت به منزله‌ی تضمین اصل بودن محصولات است. از آنجایی که رضایت مشتریان برای ما در اولویت امور قرار دارد در صورت داشتن هرگونه تردید در اریجینال بودن محصولات، برگشت کالا کاملا رایگان و بدون قید و شرط خواهد بود.


تضمین بهترین قیمت

دیباشاپ با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود پایین ترین قیمت ممکن را برای کالاها تعیین کرده است. از این رو شما مشتری گرامی، می توانید با خیالی آسوده از دیباشاپ خرید نمایید. در صورتی که کالای خریداری شده شما با قیمتی پایین تر از دیباشاپ در فروشگاه های اینترنتی یا فیزیکی عرضه شود، دیباشاپ اختلاف قیمت را با کمال میل به شما پرداخت خواهد نمود.

کالاهایی که شامل شرایط تضمین بهترین قیمت می شوند:

کالاهای یکسان: کالاها باید از نظر رنگ، مدل، تاریخ مصرف (درصورت وجود)، محتویات بسته بندی کاملا یکسان باشند

اصل بودن کالاها: تمامی کالاهای دیباشاپ اصل بوده و از تامین کنندگان معتبر تهیه می‌شوند. تنها کالاهایی شامل تضمین بهترین قیمت می‌شوند که از اصالت آن‌ها اطمینان حاصل شود.

گارانتی و ضمانت: گارانتی محصولات و ضمانت آن‌ها باید کاملا یکسان باشند.

فروشگاه های مجاز: تنها فروشگاه‌هایی برای مقایسه مجاز هستند که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند.

موجود بودن کالا در فروشگاه: تنها کالاهایی شامل تضمین قیمت می‌شوند که در زمان ارائه درخواست به دیبا شاپ در فروشگاه موجود بوده و قابل فروش باشند.

دیباشاپ 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را در قیمت های خود در نظر گرفته است؛ از این رو قیمت مورد مقایسه باید با در نظر گرفتن مالیات باشد.

ملاک مقایسه هزینه نهایی پرداخت شده از سوی مشتری است.

کالاهای دست دوم و یا دارای ایراد شامل این طرح نمی‌شوند.

قیمت‌های اعلام شده در حراج و مزایدات شامل این طرح نمی‌شوند.

کالاهایی که به صورت Market Place در فروشگاه های مورد مقایسه ارائه می‌شوند(یعنی فروشنده موجودی آن کالا را در انبار خود ندارد و کالا را همان زمان از تامین‌کننده خریداری می‌کند) شامل این طرح نمی‌شوند.

کالاهایی شامل این طرح می‌شوند که در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به فروش برسند.

قیمت مورد پذیرش برای مقایسه، قیمت یک کالا برای یک بار خرید است.

قیمت های ارائه شده در سایت های مقایسه قیمت، مورد پذیرش نمی باشد.

مدارک مورد نیاز:

عکس یا اسکن پیش فاکتور فروشگاه شامل:

– نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور (تا 24 ساعت پس از اعلام درخواست مشتری)، اطلاعات محصول و نام گارانتی (درصورت وجود)

– پیش فاکتور باید برای همان محصول باشد

لینک صفحه کالای مورد نظر (در مورد فروشگاه های اینترنتی)

زمان ارسال درخواست:

درخواست مشتری باید حداکثر تا 48 ساعت بعد از فاکتور شدن سفارش، ارسال می شود.

بررسی ثبت درخواست تا حداکثر 3 روز کاری انجام می‌شود.

پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده  به حساب شخص واریز خواهد شد.

قوانین:

درصورتی که مشخص شود فردی قصد تخلف یا سو استفاده از این طرح را دارد، دیباشاپ می تواند درخواست را مورد پذیرش قرار ندهد.

تضمین بهترین قیمت به عنوان یک طرح دایمی نبوده و دیباشاپ می‌تواند در هر زمانی اجرا‌ی آن را متوقف نماید.